dimarts, 18 d’octubre del 2011

Diari de seminari, 18 d'octubre

Hem iniciat la classe amb una lectura en alt de l'Alba Bernal, ha llegit un fragment sobre la festa (pàgines 17 i 18) del llibre "La plaça del diamant", de Mercè Rodoreda. Al finalitzar amb la lectura hem fet la crítica constructiva.

Seguidament, hem finalitzat la feina que vam començar el dia anterior, cadascú ha dit com li havia semblat la veu de l'altre persona segons com és i la intenció que li havia posat a la frase. En el meu cas, la meva intenció era d'una veu despistada però amb energia. La gent, la interpretació que ha fet de la meva veu, els hi ha semblat incògnita, somrient, llarga, contenta, pensativa, trista, blanca, cansada, dolça. A continuació hem definit nosaltres mateixos com veiem la nostra veu, jo, considero que tinc una veu contenta, dolça i amb ganes de parlar tot i que a vegades una mica despistada, amb un to agut. Després hem dit un color i un animal o aspecte de la natura amb el qual trobem una semblança amb la persona. en el meu cas, d'animal m'han dit colom, dofí, peix petit i taronja i una estrella de mar. El color amb el qual m'han relacionat ha sigut rosa i amb estampat de flors.

Durant la segona part de la classe, hem estat fent la descripció de la següent imatge:


Hem definit els trets característics que veiem, un nen de 4 anys aproximadament de raça ària, en un partit. El nen està focalitzat de manera que donen importància al nen emmarcant-lo.
El nen està fent un gest amb la mà, que en la nostra cultura significa un insult gestual, una falta de respecte, podem veure que amb la cara expressa ràbia i agressivitat.
Va vestit amb una samarreta de l'equip seguidor, la qual li va gran, no és de la seva talla i a la cara li podem veure dibuixat l'escut de l'equip.
Darrere del nen podem veure un entorn social en el qual es veu influenciat, amb una falta de valors i respecte.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada