dissabte, 7 de gener del 2012

Tancament del bloc

Ha arribat el moment de despedir-me i tancar el bloc. La veritat és que em fa una mica de pena tancar-lo ja que li he dedicat moltes hores de treball durant aquests quatre mesos.

Aquest ha estat el meu primer bloc i ha estat una experiència molt gratificant, pensava que em costaria més, però a mesura que l'utilitzant, cada vegada era de forma més fluida.

M’he adonat que es una eina molt útil per estudiar i a més a més, tens les publicacions ordenades cronologicament, i això et pot ajudar a trobar alguna publicació e concret. També és una manera de deixar constància del que has fet.
Durant aquest semestre he pogut aprendre moltes coses de les TIC i a utilitzar programes que mai havia utilitzat o no havia sentit a parlar d’ells i que m’he adonat que són molt útils per realitzar tasques com el glogster, googledocs, ...
En general, GTIC m’ha servit de molta utilitat per enriquir el coneixement informàtic i trobo  que es una assignatura molt útil per a futurs mestres ja que utilitzes programes que et poden servir de molta utilitat per realitzar les classes.

Referint-me a COED, també trobo que ha estat una assignatura molt profitosa que m’ha servit sobretot per tindre molta més fluïdesa alhora d’expressarme de manera oral, digital i escrita.

Per finalitzar, dir que m’ha agradat molt l’experiència de tindre un bloc, i no descarto la possibilita de tenir’ne un altre en un futur.
Espero que el meu bloc us hagi servit d’ajuda durant aquest temps.


Fins aviat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada